Super Dæk sætter sikkerheden i fokus

PR-Foto

Den landsdækkende værkstedskæde Super Dæk lancerer ny brandingstrategi og frontfigur i form af en crashtest-dukke, der optræder i en landsdækkende reklamefilm og understreger kædens strategiske fokus på sikkerhed og tryghed.

”Forsigtig-Søren.” Det er navnet på hovedpersonen i en ny landsdækkende reklamefilm fra værkstedskæden Super Dæk, som rammer de danske TV-seere den 14. januar. Den nye frontfigur, ”forsigtig-Søren,” udgøres af en crashtest-dukke, der skifter karrierevej fra at sidde bag rattet under crashtest af biler til at forebygge ulykker og holde biler sikkert kørende gennem sit nye job som automekaniker hos Super Dæk.

– Vores nye frontfigur, reklamefilm og øvrige materiale, som vil ses i vores afdelinger og på vores nye hjemmeside, understreger Super Dæks fokus på sikkerhed. Det understøtter fortællingen om, at Super Dæk er det sikre, seriøse og servicemindede valg, når der skal vælges autoværksted. Det understreges af forsigtig-Sørens replik i filmen, ”vi tjekker alt, og vi dobbelttjekker alt,” fortæller direktør i Super Dæk, Peter Skriver i en pressemeddelelse.

Med den nye frontfigur er man hos Super Dæk ifølge Peter Skriver gået efter at fortælle en stærk,

emotionel historie gennem en figur, der får Super Dæk til at skille sig ud i konkurrencen fra andre uafhængige værkstedskæder.

– Vores historie skal henvende sig til alle de nuværende og potentielle kunder, der ikke tager chancer, når deres bil skal serviceres, men går efter et autoværksted, hvor kvalitet, sikkerhed, garanti og troværdighed er i højsædet – ikke udelukkende den billigste pris, fortæller direktøren, der dog også lægger vægt på, at man fortsat vil tilbyde konkurrencedygtige priser hos Super Dæk:

– Den nye film bliver fulgt op af en lang række rigtig gode tilbud og tiltag. Vi vil fortsat være skarpe på priserne, men kombinere det med vores passion og professionalisme, når de benytter sig af vores 62 landsdækkende værksteder, siger han.

 

Kontorbutikken refurb banner